9 Ocak 2014 Perşembe

ankara jigolo

ankara jigolo

Ben internetten ankara jigolo diye tanışıp fazlaca buluşurum.Tekrardan biri ile buluşmak suretiyle anlaştım uzun boylu şişman benim hoşlandığım tipte bir adam evine gıdecektik evine gittik zati söylediği şeklinde 194 boy 110 kilo ben küçük tefeğim 165 boy 62 kilogram evinde seviştik sonrasında fantezilere geçtik kölesi oldum tasma taktı bana yatağa tasmamdan bağladı sonrasında kelepçeleri getirdi ben yere torutup ellerimi arakdan kelepçeledi birazcık o şekilde düşlem yaptık tamma dedim çöz beni çözmedi telefon açtı kendı şeklinde 2 arkadşı daha geldi onlarda beni siktiler darmadağın .kilodunu indirdim.aleti yaşına bakılırsa fazlaca büyüktü.21 santimetre oldugunu söylemiş oldu.anadan üryan jigolo kalmıstı.bende bodyi çıkardım. ilkin dudaklarıma yapıştı. alttan amımla oynuyordu.belliydi ki bu vakası evvelinde başka birisiyle yapmıştı zira fazlaca ustaca sevisiyordu.10 dk kadar öpüştük.    

 



sonrasında dilini am deliğimin içinde gezdirmeye başladı.fazlaca zevk alacagım medyadan belliydi.zira takriben 1 aydır hiçbir jigololuk erkekle birlikte olmamıstım.bende onun aletini yaladım ve am deliğime girmesini istedim.yavaşyavaş sokmaya başladı ben zevkten uçuyordum.yarragı fazlaca güzeldi içimde dolaştıkça aşırı zevkleniyordum.sonrasında gitgeller basladı canım yanıyordu birazcık fakat aldırmıyordum.15 dk içinde boşaldım fakat yetmemişti hala canım sikişmek istiyordu. oda boşaldı yorulmustu birazcık dinlendiktikten sonrasında yine başladık.yarragının üstünde deli şeklinde hopluyordum.iniltilerhiç bitmiyordu.ben tekrardan bosaldım yaklasık 1.5 saattir sikişiyorduk.yarragını çıkardı ve agzımı actım bi defada agzıma bosaldı.sonrasında bıraktık ve beraber dusagirdik.dustada birazcık oynaştık ve cıktık.çağlar’ a bu aksam bende kalmasını söyledim.kabul etti ve ankaralı jigolo ile beraber yattık.o geceyi unutamıyorum her neyse şu an için bu kadar arkadaslar benim hatıram fazlaca ondan sonra tekrardan yazarım...

2 yorum:

  1. kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.