9 Ocak 2014 Perşembe

jigolo üyelik


jigolo üyelik

slm arkadaslar jigolo üyelik bu bır gercektır zira.birgün programı bayanın biri aradı.sesinizi arkadaşlarımla çok beğeniyoruz .acaba akşam yemeğe çağrı etsek gelirmisiniz diye konuştu.bende ne yalan söyliyim sekse düşkün biri olduğumdan heyecanlandım ve evet dedim.hanelerine gittim.inanın biri belki .fena değildi ancak ikisi muhteşemdi.esmer 2 tane vardı.birinin boyu oldukça uzundu zayıf ince belli manken gibiydi.saçlarıda uzundu.diğer eesmerin boyu ortaydı hafif dolgundu.küt saçlıydı.diğer bayan ise aysun kayacının kopyası gibiydi.üzerlerinde darcıktaytlar badiler vardı.önce yemeğe geçtik herbiri jigolo değişik yemekler yapmıştı.afiyetle yerken o akşam grup sekse doğru gittiğimizi anlamıştım.enerjimiz baya arttı dedim.ellerinize sıhhat çok yedik dedim. onlarda mesele değil bu gece burdasın sbaha kadar dediler.haneye haber verdim.arkadaşda kalacam diye.heyacan doruktaydı.üçüdemeslegım 




ıcabı evın bırıne gıttım ve kapıyı caldım evın ıcınden yukarıya gel dıye bır ses geldı yatak odasından ses gelıyordu ıcerı gırdım ve kımseler yoktu baktımkı kardolabın kapakları sokulmustu sen ısını yap dıye bır ses daha geldı ben ısımı yapmaya basladım ve calısırken bvırde karsımdakı bayan cırılcıplak su bornozu verırmısın dedı ve ben cok utanmıstım uzattım aynı zamanda benımkı hemen kalktı kadın bunu farkedınce yanıma yaklasdı ve jigololar basladı ellemeye ben donup kalmıstım hıc kıpırdayamadan bekledımve agzına aldı ben basladım sevmeye yalamaya yarım saat sevdım ve yaladıktan sonra ıcıne gırdım ve tam uc saat hıcdurmadan yattık arkasından ıstedım fazla buyuk dıye ıstemedı cok ısrar ettım fakat arkasından yapamadım arkası hali hazırda gozumun onunden gıtmıyor.ü bayanda sırtımı hem de iğrenmeden tahrikin gücüyle olsa gerek göt deliğimni yalıyordu.süperdi ya.sonra üçüde domaldı götlerimizi yala dediler sırayla o muhteşem üç götü tüm detayıyla yaladım.sonra esmerler bizim jigolomsun amımızıyalamadın dediler.sarışın sikimi yalarken onlarda sırayla amlarını kilrotislerini yalattılar zevk sularını içtim.artık sok dediler.kız değiliz dediler.kura çektilkk sırayla amlarını siktim.geciktirici olduğundan dayandım.onlar orgazmı tattılar .üçününde amına koydum . birini sikerken birlikte boşaldım.sonra tatlı ceviz getirdiler.dinlenirken yedik.tekrar süreç başladı.bu seferde daracık göt deliklerine zorlayarak soktum.göğüslerini emdim.ama hepsi sırayla birinin sağ mememsi sonra diğerinin sağ.birinin götüne elimi soktum sonra diğerinin götüne.başka bir deyişle adalaetliydi herşey.onlarda jigolo sitesine üyeyim benim heryerimi yaladılar.

2 yorum:

  1. kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.