18 Haziran 2017 Pazar

jigololuk tecrübem

Merhaba arkadaşlar sahilde babadan kalma mesleği devam ettiriyorum. Bana bıraktığı tezgahları yöneterek hayatımı devam ettiriyorum. Çeşitli yerlerde simit arabalarımız var. Akşam belirli saatlerde giderek hasılatı topluyordum. Herkesin hakkını verip eve geliyordum. Normal bir yaşam tarzım var. Düzenli olarak sadece benden simit alan Enver ağabey, her zaman farklı kadınlarla geliyordu. Bende sahilde bir banka yakın tezgah açıyordum. O da bana iyice alışmıştı ve sürekli gelip gidiyordu. Ben bir gün ağabey yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum, her seferinde farklı kadınlar ile geliyorsun dedim. Oda bana evet çünkü işim bu dedi. Nasıl yani dediğimde ben Jigoloyum dedi. 


Bu kelimeyi ilk kez duyuyordum. Açılımı ne diye sorduğumda, bana detaylı bir şekilde anlattı. Jigolo Üyesi Oldum derken bundan bahsediyorum. Bana nasıl olacağını anlattı. Parasının iyi olduğunu öğrenince ilgimi çekti, hemen kaydımı yaptırdım. Zaman ilerledikçe işin ciddiyetinin farkına vardım. Hanımlar ile sadece para için görüşülüyor sanıyordum. Ama onların duygularının çok önemli olduğunu keşfettim. Bu güzel bir olaydı. Beni gerçekten başka yerlere götürdü. Hayatımın en güzel günlerinden biriydi. 



Yavaş yavaş böyle ilerleyerek o sahile yakın bir yerde dükkan satın aldım. İmalat ve pastane gibi bir yer yaptım. Simit tezgahları hep aynı yerinde ama üretmek için kolaylığı sağlamıştım. Oranın başında duruyorum ve akşamları Jigololuk yapıyorum. Hayatımı düzene soktum ve neşemi yeniden kazandım. Kendine bakmaya başladım ve Enver ağabey sayesinde hayatımı güzelleştirdim. Mutluyum, daha ne diyeyim ki. Sizlerin de hedefleri doğrultusunda burada yer alması beni çok mutlu eder.

2 yorum:

  1. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Aynı zamanda jigoloyum. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.