7 Temmuz 2020 Salı

elit jigolo melih izmir

elit jigolo melih izmir
Merhaba hanımlar, ben yalnızca elit hanımlara ve maddi açıdan sorunu olmayan bayanlar ile görüşmelerimi büyük bir titizlik içerisinde gerçekleştiriyorum. Ben Ege Üniversitesi öğrencisiyim ve okul haricinde spor salonunda zaman geçirmekten hoşlanıyorum, o yüzden sportmen ve centilmen bir JİGOLO ile birlikte unutulmaz zevklerin doruklarına çıkmak isterseniz bana yorum kısmından mesaj ile ulaşa bilirsiniz. Görüşmelerimizde tamamen gizlilik esasdır. Randevu saati sonrasında hiç bir şekilde görüşmeler yapmıyorum, iki taraf içinde sağlıklı olan bu. Sizleri kollarımın arasında adeta zevkten delirte bilir ve aklınızı başınızdan alacak kadar güzel ve uzun süreli bir sevişme sonrasında seks fantezilerim ile adeta koynumdan çıkmak bile istemeyeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.